20 Nisan 2019 iddaa kuponları

13 Yorum











Karma bülten
335 Gençlerbirliği – İstanbulspor = ??
319 Altach – Rapid Wien = ??
286 Sundsvall – Kalmar = ??
123 Wolverhampton – Brighton = ??
134 Strazbourg – Montpellier = ??
307 Kilmarnock – Aberdeen = ??
105 Parma – Milan = ??
133 Nimes – Bordeaux = ??
129 Newcastle United – Southampton = ??
106 Celta Vigo – Girona = ??
122 West Ham – Leicester City = ??
299 Kups Kupion – Honka = ??
303 Dinamo Moskova – Krylya Sovetov = ??

13 yorum

Abi teşekkürler sayende tutturmaya başladım.çok iyi maçlar veriyorsunuz.

Wonnnnnnnn son kuponu oynamıcaktım iyiki oynamışım teşekkürler sayenizde birşeyler kazanıyoruz.

Harikaa oldu bu yarınki vip kuponlar ne zaman gelir başkanım

Burdaki gibi karma yaptım daha iyi bir oran yakaladım teşekkürler tahminblog

Bugün çok iyiydi seçilen maçlar her ne kadar site artık ücretlide olsa hakkını veriyorsunuz Teşekkürler yarınkini bekliyoruz

Abi sizi bayadır takip ediyorum Öğrenciyim arkadaşlarla kalıyoruz paraya çok ihtiyacımız var. Lütfen beni üye yapın.

niye ücretli yaptınız ki bi siz vardınız adam akıllı maç veren :( :(

Üye olmak istiyom yardımcı olurmusunuz? aydin451100@gmail.com teşekkürler.

Öncelikle herkese yorumları için teşekkür ederim. Bazı arkadaşlar yeni sisteme geçtiğimiz için sitem etmiş ancak, bazı şartlar bunu gerektirdi diyebiliriz. Çok fazla kopyala,yapıştır yapılıyordu. Daha farklı şeylerde oluyordu. Zaten üyelik için istediğimiz miktar semboliktir. Bazı siteler gibi saçma sapan tutarlar yazmadık. Şu ana kadar üye olan herkese ayrıca teşekkür ederim. Umuyorum ki bu şekilde devam edeceğiz. Daha iyi günlerimizin de olacağını düşünüyorum. Kuponları oynayan herkesi tebrik ederim.

aydin451100@gmail.com bilgilendirme maili atılmıştır. Teşekkürler.

Yeni kuponlarda her zamanki gibi vip bölümüne 23:00/00:00'dan sonra gelmeye devam edecektir

Gerçekten ben fazla oynayamıyorum, size dua ediyordum hep, ücret almıyorsunuz diye, şaşırdım sizde düzene uydunuz onlardan farkınız kalmadı. Kazanmıyordum belki ama paramı çıkarıyordum. Zaten hepsini oynama şansım olmuyordu, yani gariban kardeşlerin abisiydi bu site. Kararınızı gözden geçirirseniz çok kişiyi sevindirirsiniz. Selametle kalın, güzel haberlerini bekliyoruz.

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler. Yorum için açıklama