26 Haziran 2018 iddaa tahminleri

Yorum Ekle

2018 Dünya Kupasında enteresan sonuçlar çıkmaya devam ediyor. Bu da oldukça işimizi zorlaştırıyor. Özellikle dünkü maçlarda alınan sonuçlar herkesi oldukça şaşırttı. Gerçi Suudi Arabistan maçındaki satıştan bahsetmemek elde değil. Bahis şirketleri bu kadar mı düştünüz? Şikenin bu kadar net görülmemesi için daha ne gerekiyor acaba. Maçın hakemi maçı katletmiş ve Suudi Arabistan lehine kararlar vermiş, war sistemini dikkate almamıştır. Genel olarak bakılırsa diğer karşılaşmalarda da şaibe olduğu kanısındayım. Dünya Kupası’nda ilk kez bu kadar sürpriz sonuçlar çıkıyor. Bu tesadüf olamaz. Parayı buradan götürmeye çalışıyorlar ve başarıyorlar. Böyle uluslararası bir organizasyonda bunlara sebep olanların umarım yanlarına kalmayacak…! Ayrıca iddaa bahis şirketinin Dünya Kupası dışında minimum bahis seçeneğini 4’te tutması akıl karı değil. Neyse oynayan arkadaşlar zaten işini biliyorlardır.

138 Danimarka – Fransa = ilkyarı 0    1,50
Yorum= 2018 Dünya Kupasında C Grubunda lider Fransa ile 2.sırada bulunan Danimarka karşı karşıya geliyor. Danimarka takımının diğer sonuca bakmaksızın gruptan çıkması adına 1 puan alması gerekiyor. Lider çıkabilmek için ise kazanması şart. 6 puan ile lider konumda olan Fransa’ya ise lider kalabilmesi için yine 1 puan yetiyor. Bu grupta lider çıkmak çok önem taşıyor. Ancak iki ekibin mücadelesinde ilk devrenin kontrollü bir oyun ile başlayacağını düşünerek berabere biteceğine inanıyorum. Hatta maç sonucu da beraberliğe yakın duruyor. Oran yükseltmek adına denenebilir.

137 Avustralya – Peru = Var   1,55
Yorum= Grubun bir diğer karşılaşması da Avustralya ile Peru arasında oynanacak. Avustralya’nın zor da olsa gruptan çıkma şansı bulunuyor. Eğer ki yukardaki maçı Fransa kazanır, Avustralya’da bu karşılaşmayı 2 farklı kazanır ise Avustralya ikinci tura yükselecek. Bu da ihtimaller arasında. Sonuçta futbol bu. Peru’nun bir iddiasını göremiyorum. Fakat genelde iddiasız takımlar son maçlarda savunma yerine atak futbol oynuyorlar. Yani en azından bir gol atma isteği olacaktır. Çünkü 2 müsabakada da birçok pozisyona girmelerine rağmen gol bulamadılar. Hatta hatırlayacak olursak Danimarka karşısında penaltı vuruşundan da yararlanamamışlardı. Yani Avustralya’yı o kadar kolay bir maç beklemiyor. Bu karşılaşmada iki ekibinde gol ve goller bulacağı kanısındayım.

140 Nijerya – Arjantin = Var    1,55
Yorum= 2018 Dünya Kupası D Grubunda Nijerya ile Arjantin karşı karşıya geliyor. Turnuva öncesinde final adayı olarak gösterilen Arjantin gruptan bile çıkamamakla karşı karşıya. Bu müsabakayı kazanamaması halinde kesin veda ediyor. Belki kazanması bile yetmeyecek oluşu gerçekten çok şaşırtıcı. Ama doğru. Çünkü diğer tarafta İzlanda ile Hırvatistan oynayacak. Oradan gelen bir sonuç maçı farklı yerlere götürebilir. Arjantin tam anlamıyla henüz takım olamamış bir görüntü sergiliyor. Messi’nin takımda oluşu pekte bir şey katmıyor. Gözüken o. Nijerya takımı ise İzlanda’yı 2-0 ile geçti ve önemli bir konum elde etti. Belki de bu karşılaşmada bir beraberlik onları gruptan çıkaracak. Her ne kadar Nijerya’nın kapanıp Arjantin’in gol arayacak olduğunu düşünsem de Messi’nin artık bir şeyler yapması gerekiyor. Yani erken gelecek bir gol maçın seyrini çok farklı yönlere çekebilir. Bu karşılaşmada iki ekibinde gol bulacağına inanıyorum.

(Bizi takip eden herkese bol şanslar)
Buona fortuna a tutti quelli che ci seguono…  :) :) :)

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler. Yorum için açıklama