6 Mayıs 2013 iddaa kuponları

9 Yorum


İdeal Kupon
509 Sunderland – Stoke = 1   1,80
510 Benfica – Estoril = VAR   1,70
497 Start – Molde = VAR       1,40
                               T.Oran=4,28
Muhtemel Kupon
501 AIK Stockholm – Göteborg = 0-2 (ç)  1,38
508 Sassuolo – Padova = 1    1,45
492 Sligo Rovers – Derry City = VAR   1,60
488 Yeovil – Sheffield Utd. = 1     2,10
                                           T.Oran=6,72
Sürpriz Kupon
498 Gefle – Kamlar = 2/2   4,50
514 Getafe – R.Sociedad = 0/2  4,50
                                       T.Oran=20,25

Bol şanslar Bol kazançlar arkadaşlar...

9 yorum

kasa kuponu çıkmadı mı üstad :) 496 var 497 var 510 ms 1 kasa kuponu olabilir mi ? Benfica maçı için yorumunuzu okudum haklısınız fakat estoril takımı büyük maçlarda çok sıkıntı yaşayan gol bulamayan bir takım. süpriz olacaksa maç sonucu karşılıklı golle beraber bitebilir ama bence bu maç benficanın hakkı :)

yarın benficaya yüklenme olur ms1 ve hnd 1 diye maçı patlatabilirler onun yerine bir çifte şans mı bulsak ustacım :)

walla düşüncem benfica maçında var olacağı bir adımda önde gözüküyo patlatırlar mı bilmem ama ben var'a oynucam istersen çifte şanstan göteborg maçı var artık seçim senin sonuçta kimse kain değil bol şanslar :)

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Üstad slm oranı biraz büyütme acısından seçtiğin onerililerden maclardan hnd ms riski alabileceğimiz mac varmi.? Kolay gelsin emegine sonsuz teşekkür. Önemli not.( seni takip edenlere özenle ricam olacak lütfen en kısa zamanda para sayma makinesi almayı ihmal etmesinler.) kolay gelsin dostum

eyw dostum handikap olarak sunderland yada r.sociedad handikap olabilir. saolasın :)

Kaybettiklerimizi kazanma adına oynuyoruz:))))) eline sağlık Dostum inşlh. tutar.

İnş dostum bol şanslar :)

Yorumunuz yayınlanmıştır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler. Yorum için açıklama