22 Nisan 2013 iddaa tahminleri

6 Yorum



KOD                            TAHMİN
570 Duisburg – Köln = 2     2,00
Yorum=Hafta sonu Kaiserslauternin kazanmasıyla 3cülük takibini devam ettirmesi için Köln ün bu maçı kazanmak zorunda olduğunu belirtmek isterim.Duisburg içinse 2 hafta daha bir sıkıntı gözükmüyor.Köln kazanır diyorum.

 561 Malmö – Oster = VAR    1,65
Yorum=Lider malmö de ciddi eksikler bulunuyor.Aynı şekilde Osterde de savunmada önemli oyuncular forma giyemeyecek.Karşıklı filelerin sallanacağını düşünüyorum.Oranda gayet cazip gözüküyor.

579 Celta Vigo – Zaragoza = VAR     1,55
Yorum=Celta Vigo için ölüm kalım maçı olarak görünüyor.Zaragoza açısından da çok fazla Celtadan kalır yanı yok.2 takımında mutlak ve mutlak kazanması gerekiyor.Ben bu maçta karşılıklı filelerin havalanacağı yönündeyim.

Süprizler

564 Ankaragücü – Bolu = 1   2,50
Yorum = Ankaragücü için artık son şans düşüncesi var.Son haftalarda iyide oynuyorlar.Bana kalırsa 1 gelebilecek bir karşılaşma.Alternatif olarakta KGVAR olabilir.

574 Sligo Rovers –Drogheda = 1(h)    2,65
Yorum=2-0’ın yenilginin rovanşında Sligo bu maçta handikap yapıp turu atlar diye düşünüyorum.

Bol şanslar Bol kazançlar...

6 yorum

kardş nie engelliyon bizi?

Engellemedim kardeşim takma isim muhabbeti var google+ da değişik bişi bu ismi kabul etmiyor google+ o yüzden sınırlı blogger profiline geçtim bende burdan yine takip edebilirsiniz

Ama arama cubuğunda erişilmiyorsun eror oluyorsun ben zaten seni takip etmek için yeni kurdum bunu pek anlamıyorum pişman oldum bile neyse hyrlısı abrom kardeş.d

Şuan sayfa görünüyor ama dimi

şuandan itibaren giriliyor bir sorun çıktı hallettim

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler. Yorum için açıklama